poniedziałek, 29 kwietnia 2013

9. Beztroska..

Po prostu :)

Na pierwszym zdjęciu z moją chrzestną :)
Parasolkowo - fotki z dzisiaj :)

Kurcze mam miesiąc na odpieluszkowanie mojej cory, juz mam gęsią skórkę ponieważ próbowałam to robić parę miesięcy temu i niestety klapa, byłam urobiona jakbym w polu orała.. młoda co chwilę siusiała i juz nie miałam jej w co ubierać.. zrezygnowalam :/
Chciałabym zeby mi sie teraz udalo, niestety nie mam pomysłu jak sobie sprawnie z tym poradzić. Kiedyś widzialam swietna ksiazke, zaluje ze nie kupilam, o tym jak ponoc w 7 dni pozbyc sie pieluchy.. jakos nie moge  sobie wyobrazic, ze w tak szybkim czasie uda sie to zrobic..














17 komentarzy:

  1. U mnie ten sam problem, niestety, córeczka skończyła dwa latka i 5 miesięcy, a nadal w tych pampersach, i choć swoją przygodę z " kibelkiem " już zaczęła, a nawet sama prosi się, ( ale nie nocniczek, nie cierpi go, tylko na muszlę z nakładką " kubusiową ")ale na dłuższą metę wszystko mokre ;) Czekam na lato, wtedy jest prościej, starsze tak właśnie oduczyliśmy, w ciepłe dni, przynajmniej bez obaw o przeziębienie, mokre majteczki nie są przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wlasnie czekam na cieplejsze dni poniewaz mieszkam w starej kamienicy poki co na parterze i mam baaardzo chlodno (dzis musialam piec odpalic :/ ). Wtedy faktycznie bedzie prosciej :) jeju moze mnie i Tobie sie uda latwo i sprawnie przejsc przez to :) Ty masz przynajmniej juz doswiadczenie ;)

      Usuń
    2. My już tą naukę po woli ogarniamy, ale łatwo nie jest ;))) Uparta moja córeczka, no ale widzę że chęci ma, po woli przekonuje się do " dorosłości " :) Pozdrawiam Was cieplutko ;)

      Usuń
  2. U nas pomogło chodzenie bez gaci. Jak synek zaczynał siusiać, podstawiałam nocnik i szybko zrozumiał, że lepiej na nocnik, niż stać w kałuży ;)

    Nie rezygnuj, choć wiem, że ścieranie co chwila moczu z mebli itp jest dość.. kłopotliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie z rozłożoną parasolką jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uśmiech malucha chwyta za serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym wyjechała za granicę... praca w polsce albo za marne grosze albo po znajomości...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie umiem robić zdjęć oka prosto;p nie wychodzi to ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sliczne zdjecia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic piękniejszego niż taki uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń