środa, 21 listopada 2012

2. Dekoracje na tort dwulatkowy

Witajcie drogie mamy (?) :)

Dziś otrzymałam paczkę od sprzedawcy na Allegro, w której to miała być dekoracja na tort - autka, posypka, kamienie i kwiatki.



Zamiast tego, dostałam równie ładną dekorację, lecz to nie to co zamówiłam :-/



Jestem zła, bo Nina kocha samochody i chciałam jej zrobić słodką niespodziankę. Napisałam do sprzedawcy, może wyśle mi jeszcze to co miało być do mnie wysłane, choć bardzo wątpię bo byłby stratny.
Eh, jak pech to pech!

Z początku miałam chrapkę na barwniki i kolorowy biszkopt, ale zdecydowałam, że pójdę na łatwiznę i tylko kupię dekorację ;-) Miałam też myśl, żeby udekorować tort M&Msami, tak jak jest tutaj:


Ale musiałabym kupić wiele paczek, żeby było danego koloru wystarczająco.

Bardzo mi się ten podobał i na bank go zrobię kiedyś :)


2 komentarze:

  1. Wg mnie bezkonkurencyjny jest ten z M&Msami. Wiesz w marcu mam urodziny hihi :)

    rozumiem twoje rozgoryczenie, sama bym się zdenerwowała otrzymując coś czego nie zamawiałam.

    Jak możesz zlikwiduj weryfikację obrazkową, bo osiwieje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa dobra, zapomnialam o tej weryfikacji.. :) Dzis mi sprzedawca ów dosłał moje zamówienie :) ale się cieszę!! :)

      Justyna, pomyślę nad tym tortem z M&Msami dla Ciebie ;-)

      Usuń