środa, 23 stycznia 2013

5. Co jest mojej córce?

Jestem zrozpaczona, choć nie wiem jeszcze co jest Ninie. Od 2 dni nic nie je, kompletnie nic, ma since pod oczami, stan podgorączkowy lekki. Nie ma zaś kataru ani kaszlu. Ciągle śpi..
Mam mętlik w głowie, jutro wizyta u lekarza, aż mnie zżera od środka.
Tak po prostu, z dnia na dzień, przestała jeść. Dobrze, że chociaż pije.. Nie dość, że mam sporo ostatnio problemów, z którymi średnio sobie radzę, to jeszcze ta wielka niewiadoma :(
Ryczeć mi się chce. Oby jutro lekarz powiedział coś pozytywnego, że to tylko "coś mało znaczącego".


7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że córci nic nie jest, że to tylko przeziębienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że miała zaczerwienione gardło, w sumie dalej ma ale już je normalnie i przede wszystkim normalnie się zachowuje, mniej marudzi.
      Lekarz dał nam skierowanie na badania, ale mam problem ze złapaniem moczu, bo Nina robi do pampersa, do nocnika nie chce, a jak ją puszczam bez pampka, to nawet kropelki nie wysiusia :/

      Usuń
  2. No rzeczywiście nie wesoło, ale moje dzieci też tak reagują na anginę, pić piją, ale nic poza piciem do ust nie biorą, mam nadzieje że wszystko będzie dobrze z Twoją córeczką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci teraz ciągle chorują. Za ciepło jest. Mój synek leży teraz z ropnym zapaleniem krtani :/ dwa tyg temu miał świnkę, a 4tyg temu przeziębienie.. i tak w kółko. Także rozumiem Twoje mamine rozterki.

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej strasznie brzmi to ropne zapalenie krtani, a swinka jeszcze bardziej. Rownież życzę zdrowka! Kurcze, ja nawet swinki nie przechodzilam :-/

      Usuń